mandag 25. mars 2019

Hei fra London igjen!

Thora; No e vi ferdige med den første uken av tre! Jeg kan sei at den har gått fortare en det jeg hadde trudd! Jeg stortrives sammen med våre romkamerater (5 stk) og gjer mye kjekke ting sammen!

På denne uken som var har vi fått besøkt en god del av shopping verdenen til London! Vi har blant annet vært på Oxford circus, og Westfield! Der vi mildt sakt har sprengt budskjette!

Jeg trives veldig på arbeidsplassene! Jeg var godt forbredt på at dette var en observeringspraksis, så jeg får ikke gjort så mye men alikavell har dagane gått fort og vært innholdsfulle. En del like og ulike trekk frå arbeidsplassene i Norge og England. Høgdepuntet med dagen var å reise til en park å mate duene selv om jeg var livredd, så har det positiv og viktig innvirkning på beboerene.

Camilla;
Eg jobba på Otto Schiff jewish care og første inntrykke mitt er at det er ein ganske sikker,trygg og fin plass for brukara å holde til! Men no har eg vert der i ei veke og kan allerede sjå nokon forskjeller frå Norge og England og tenkte eg kunne skreve litt om det.

På arbeidsplassen min har vi 4(!) aktivitetar kvar dag den kan vere frå:sang, dans, quiz og yiddish. Etter som at det er så mange aktivitetar kvar dag går dagane fort! Arbeidsdagen blir meir spennande fordi proffosjonelle kjem å utfører aktivitetene.

Etter som at denne arbeidsplassen er så trygg og sikker har eg fått et kort for å komme meg inn til sjukeheimen pluss at eg har fått mange reglar som: ikkje trille rullestol og ikkje gå inn på romma! Uansett kor lyst eg har til å hjelpe brukarane til romme eller trille rullestolen bort til vinduge kan eg ikkje dette! Men er det noko vi nordmenn er flinkare på så er det ergonomi! Arbeidsdagene er lange for dei som arbeidar der fast, frå 8 til 20 og med tunge ikkje ergonomisk rette løft kan det bli tungt kan eg tenke meg.
Men alt i alt eg trivast godt!

 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min refleksjon over opphaldet

No er vi heime igjen i Norge og eg ville fortelje dokke litt om mine tankar rundt arbeidsplassen:) Eg vil begynne med å fortelje litt om h...