tirsdag 26. mars 2019

Ein ganske roleg dag:)


Isabelle:

Dette er andre veka vår her i London, og eg storkose meg. Dagane her går fort både på jobb og på fritida. I dag på jobb gjekk eg tur i parken med nokon av pasientene. Det var sjukt varmt ute, og veldig fint vær. Når vi kom inn igjen fulgte eg mange av pasientane opp igjen på romma, før eg gjekk til pause. Etter pausen hjalp eg til med å servere mat, og eg mata også en pasient. Etter mat kom der en mann som spilte piano og sang, medan nokon av pasientene fekk eit instrument dei spelte på. Dette kaller dei musikk terapi.

I dag var Sigrid heime før meg, og vi har eigentleg bare sett på serier i heile ettermiddag. Men eg satt også å prata med vertsmora mi i godt over ein halv time, noko som var veldig koselig.


Sigrid:

Jobb i dag var som en del andre dagar, lange og tunge. Opp klokka 6, reise på jobb og vere der til klokka 16 (sjølv om vi lurte til oss litt fri;))
Eg teikna, spelte kort og prata en god del med brukarane på Ruislip dinna dagen.
Når eg kom heim igjen slang eg meg i dusjen og deretter ned på senga for å slappe av og sjå litt på serie. Etter kvart kom Isabelle heim og vi fekk pizza til middag idag.

Etter litt meir serie og sjokolade-eting tok eg meg tid til å snakke med nokre venner og mamma på telefonen, noko som var veldig kosleg<3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min refleksjon over opphaldet

No er vi heime igjen i Norge og eg ville fortelje dokke litt om mine tankar rundt arbeidsplassen:) Eg vil begynne med å fortelje litt om h...