mandag 1. april 2019

London Zoo

I helga var Tristan, Michael, Sofie og Amalie på tur og besøke dei søte dyra dei hadde i london. Men det visste seg at alle ikkje var like søte og hyggelige som vi trudde. Det var veldig mangen ulike dyr som vi besøkte og fekk sjå fra veldig kort avstand. Vi fekk sjå mangen ulike fisker som levde i havet og det var veldig fasierande å sjå kor unike noken av dei var. Tristan og Michael blei litt skuffa da det viste seg at dei ikkje hadde noke hai der. Vi gjekk og innom reptil avdelingen når vi var der. Der var det litt skumlere skapninga. Der hadde dei svære slanger og giftige frosker. Det var tilogmed en frosk som du kunne dø av visst du tok på den. Noken av slangene dei hadde der kunne bli opp til 8 meter lange. Som er heilt sjukt spør du meg. Etter det gjekk vi vidare å såg på tiger og løvene. Som var alt for nære oss synest ihvartfall eg. Det var heilt rått å sjå på kor store dei dyra var. Dei hadde også eit Gorilla Kingdom der dei sikkert hadde over 5 gorilla på meir en 100kg kvar. Der alle dei var i lag i eit bur. Det var ganske kult å sjå alle dei gorillane på ein plass.

Så når vi endelig hadde tenkt til å dra heim etter en lang dag så såg vi på karte vårt at det var en plass igjen der vi ikkje hadde vore. Det var nemlig BUGS avdelingen!!! Noke Tristan og Michael var veldig gira på, mens Amalie og Sofie ikkje var like begeistra for. Når vi kom inn skjønnte egentlig alle at dette skulle berre vere en kjapp tur inn og ut. Det første vi såg når vi kom inn var mangen kakkelakker som låg og rulla på tallerken med mat på og låg oppi vasken. Som var ganske motbydelig. Vedsiden av kakkelakkene var det eit glassromm der du kunne gå fritt med sjukt mangen edderkopper. Der noken av edderkoppene var gigantiske. Men eg og Michael berre kasta oss inn, sjølv om begge to er redd for edderkopper. Sofie trakk seg heilt ut og skulle stå langt unna dei edderkoppane, men Amalie blei med inn etter kvart. Det var heildigviss ikkje så stort, men dei var overalt. Det var edderkoppa i taker, på gulvet og på veggen. Det stod eit skilt der at edderkoppane kunne hoppe på deg. Med en gang vi såg det skilte sprang vi så fort vi kunne ut derfra.

Eg vil sei at detta var en vellykka og fin dag på London Zoo og visst du noken gang får muligheten til å dra dit så anbefaler eg deg på det sterkaste å ta turen innom. Er mangen fine dyr og sjå på. Så eg vil oppsumere med at dette var ein fin avslutning på helga med kjekke folk.

Under her kjem litt bilde fra Dyreparken.

MVH Tristan Bergby Carlsen :)










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min refleksjon over opphaldet

No er vi heime igjen i Norge og eg ville fortelje dokke litt om mine tankar rundt arbeidsplassen:) Eg vil begynne med å fortelje litt om h...