torsdag 28. mars 2019

MicTri lever fortsatt ;)

Siden sist vi skrev så har vi tatt turen på musikal om løvenes konge, spist ute med alle som var med å reiste til London med os,  London Eye, The Dungeon og noe sånn Shrek opplegg husker ikke hva det het, noe Shrek adventures eller noe sånt. I hvert fall så har vi besøkt mange nye plasser, veldig hektisk på jobb der vi møter krevende situasjoner eller situasjoner som ikke alle føler seg helt komfortable med.

Denne uken har vi egentlig chilla mye hjemme og bli bedre kjent med familien vi bor hos. Vi har i hvert fall storkost oss her i London. Har vel ikke gjort så alt for mye mer tror jeg:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min refleksjon over opphaldet

No er vi heime igjen i Norge og eg ville fortelje dokke litt om mine tankar rundt arbeidsplassen:) Eg vil begynne med å fortelje litt om h...