onsdag 3. april 2019


No er vi ferdig med 2 (og øve en halv) av 3 veke eg veit ikkje om eg er kjempe glad for det eller som eg er lei meg for det! Eg stor trivast på arbeid og sammen med dei eg bur med:) men eg gleda meg til norsk mat, hygiene, trygghet og ikkje minst det å kunne snakke norsk! Som kanskje nåken har fått med seg har det våre litt drama no i nord London. Noko som har vert Veldi ubehagelig.

Første veka eg var i praksis fekk eg mange ark, ark med spørsmål vi skulle stille brukarane dette er for å bli lettare kjend med dei og få starta samtalen. Der er spørsmål alt frå Kva dei lika å ete til frukost til kva dei gjorde før i tida, eg har tilsaman fått 4 Persona eg skal snakke med. Kommunikasjonen går i grunn ganske fint, Det var uvant i starten men det har komt seg litt etterkvart som tida har gått

Dette har vert en utruleg lærerik praksis periode for meg! Den har våre både utfordrande psykisk og fysisk! Kjem eg til å savne å vere i London? Absolutt! Men eg kjem ikkje til å savne loff og sjokolade gryn til frukost og lunsj. Eg har blitt bedre i engelsk og vil sei eg er blitt meir sjølvstendig! Eg har og og fått mykje inspirasjon til aktivitet og andre dagligdagse oppgåver som for eksempel å finne dato, dag og eventuelt månad.

Praksisplassen min har vert ein utruleg fin plass å vere på men eg kan sjå dårleg hygiene for eksempel har eg sett at personal har mista medisin på golve og at dei berre har plukka den opp og gitt den! Eg har og sett at dei berre skylle et glass andre har brukt og fylle det opp med drikke. Eg har lært mykje om forskjellen på her og i Norge. 


Eg er glad eg reiste, eg sitte no igjen med gode vennar og nye erfaringar! 

- Camilla

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Min refleksjon over opphaldet

No er vi heime igjen i Norge og eg ville fortelje dokke litt om mine tankar rundt arbeidsplassen:) Eg vil begynne med å fortelje litt om h...